· Mängud ei kao, vaid mängud muutuvad.
· Mäng peegeldab nii tegelikkust kui ka lapse soove.
· Lapsel on iseseisvumise aeg.
· Et olla iseseisev, peab üht- teist oskama.
· Et toimida arukalt, peab teadma, mis on arukas toimetamine.
· Kes paneb valmis lapse koolikoti?
· Lapsevanemal on kiire, lapse töö on aeglane - kiirustamine on kurjast.
· Lapse meelest võib teise lapse töö olla hea või halb.
· Oma töö, kui seda on hoolega tehtud, on alati parem vaadata. Kui ta väidab teisiti, on need sõnad talle suhu pandud. Ärge teie seda tehke!
· Lapse jutud tunduvad vahel väga tõekauged - kas see on valetamine, fantaasia või hoopis lapse soov?
· Kui laps küsib, ootab ta vastust. Või ei oota? Millal ei oota? Miks ei oota?
· Milline küsija ja vastaja olete teie?
· Mida küsida lapselt?
· Miks laps ei taha vahel kooli minna? ( Kas me ise tahame teha alati kõike,mida on vaja?) Aga millal muutub see mureks?
· Koolis tekib lastel aeg- ajalt omavahelisi konflikte. Laps arvustab reeglina teisi lapsi ja võrdleb ennast teistega. Kuidas olla lapsele toeks, aga siiski õiglane ja objektiivne?
· Koolis võib tulla arusaamatusi, pahandusi. Lapsevanem peab olema lapse poolel, kuid targalt . Kuidas?
· Teie laps on nüüd koolilaps. Ta ei ole enam tita, palun ärge unustage seda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar